Brev:
Skemad 6 mdr.
11. september 2006
Alder:
6 mdr.
Skemad 6 mdr.
Hej Helen
Min datter er nu om nogle få dage 6 måneder gammel. Jeg har ammet uden problemer og har malket ud til det mad (majs/ris-grød og hjemmelavet mos.) hun har fået.
Vi har nu givet skemad om aftenen i ca 1½måned. Vi er startet meget stille op og min datter er nu glad for mos...vi forsøger os langsomt frem med grøntsagerne.
Mine spørgsmål er: Har du en god plan for, hvordag dagen med et måltid mere skal se ud? Og har du en god opskrift på frugtmos?
Hun er aldrig blevet glad for flaske og drikker kun et par slurke vand af kop - hvordan er jeg sikker på at hun får nok væske? Og sidste spørgsmål er: hvornår jeg ikke længere skal amme ud til hendes mad?
Tak for en rigtig god brevkasse :o)
Håber spørgsmålene giver mening.
Mange hilsner K.